Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Ekologický marketing ve společnosti DM drogeriemarkt
Bakalářová, Jana ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce na téma Ekologický marketing ve společnosti DM drogeriemarkt se zabývá analýzou nového marketingového přístupu, známý také jako environmentální marketing či green marketing. Úvodní kapitoly práce se věnují teoretickým východiskům, od vysvětlení teoretických pojmů a definic, na základě kterých můžeme práci dále rozvíjet, až po hlubší deskripci marketingových výrazů. Práce nás blíže seznamuje s green marketingem jako takovým, od jeho definice přes historii, až po jeho nejasnou budoucnost. Dojde také k analýze ekologického marketingu, kde se blíže zaměřuji na svět, Českou republiku a zkoumanou společnost, kterou je DM drogeriemarkt. V analytické části bakalářské práce se pak podrobněji zaměřuji na marketingový mix bio výrobků prodávaných ve zkoumané společnosti. Analýza obsahuje jak rozbor bioproduktů z hlediska designu obalu, tak i jejich složení, environmentální označení, cenovou tvorbu při jejich prodeji a marketingovou komunikaci, kterou společnost komunikuje, s cílem přiblížit konečnému spotřebiteli své produkty a firemní filozofii. Stěžejní částí práce je spotřebitelský průzkum, který byl učiněn formou dotazníkového šetření. Hlavním cílem tohoto výzkumu je zjistit, jaké je postavení bioproduktů na českém trhu. Na základě tohoto výzkumu bych zároveň chtěla zjistit postoje...
Zelený Marketing: Elektrické Automobily
Humbatova, Maya ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Od nástupu "Velké deprese" v rámci finanční a ekonomické krize v letech 2008 až 2009 a v důsledku prohlubování krize eurozóny vyvstává čím dál více otazníků nad omezenou kapacitou lidského rozvoje. V akademické sféře vzkvétá teorie trvale udržitelného rozvoje představující komplexní přístup ke společenské, ekonomické a institucionální sféře. Tato práce zkoumá paradigma zvané "zelený marketing" (Green Marketing), jeho perspektivy a kritiky; zelený spotřebitelský trh; segmentaci a strategie zeleného marketingu. Pro dosažení hlubšího výzkumu aplikace teorií zeleného marketingu se tato práce zaměřuje na automobilní průmysl. Jedním z důvodů je, že současná mobilita, regulovaná řadou zákonů, si klade za cíl snižovat emise CO2. Druhým pak samotná existence elektromobilů, které představují technologicky velmi pokrokový a k přírodě šetrný způsob dopravy, a tudíž vyžadují kreativní marketingový přístup. Další část práce vysvětluje specifika elektrických vozidel značky Tesla Motors a popisuje, jak tato firma za pomoci strhujících objevů v dané oblasti ovlivňuje potřeby, požadavky a vnímání spotřebitelů. Studie zkoumá, jakým způsobem elektrická vozidla čelí konkurenci konvenčních dopravních prostředků, aby dosáhla vstupu na nové trhy.
Ekologický marketing
Neznaj, Radek ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá otázkami ekologického marketingu, konkrétně se zaměřuje na marketingový mix ekologických produktů. Záměr práce je naznačit směry a možnosti, kterými se může marketing produktů ubírat v souladu s životním prostředím a cíly podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část stručně zobrazuje vývoj marketingu a jeho současnou podobu, včetně aktuálních trendů a skutečností, které vedly ke vzniku ekologického marketingu. Tato část definuje ekologický marketing a jeho cíle. Druhá, hlavní část této práce zobrazuje ekologický marketingový mix v běžném složení: produkt, cena, distribuce a komunikace. Pozornost je věnována jednotlivým složkám mixu, jejich výhodám, nevýhodám a klíčovým aspektům v užití s ekologickými produkty a kde je to možné, ilustruje na praktických příkladech. Poslední část tvoří dvě případové studie. První z nich je zaměřena na design a balení ve společnosti Hewlett-Packard, konkrétně multimediálního notebooku HP Pavilion pro Walmart. Druhá je zaměřena na společnost Toyota a její hybridní model Prius s cílem analyzovat klíčové aspekty úspěchu tohoto modelu na trhu hybridních automobilů. Závěr práce shrnuje současné klíčové aspekty ekologického marketingu a poukazuje na možný vývoj do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.